6. november 2006

Du veit du spiller for... del II


Okei, så var det kanskje litt slemt å legge ut vpn sin "du veit du spiller for Ham-Kam når...", spesielt i disse dager. Derfor har jeg bestemt meg for heller å legge ut følgende.

DU VEIT DU SPILLER FOR VÅLERENGA NÅR...

- du søker etter pølsepapir på Google og fem av de ti første treffene er om klubben din

- supporterne deres synger mer om seg selv enn om laget

- det er flere som vil se rumpa di, enn spillet ditt

- du møter flere lagkamerater på by'n enn på trening

- den interne playstation-turneringen er viktigere enn NM i fotball

- du er i landslagsdiskusjonen i det øyeblikket du undertegner for klubben

- du er ute av landslagsdiskusjonen igjen etter tre uker

- du har like mange muntlige kontrakter som dem som er på papir

- du har NM-gull og seriemedaljer i alle valører på peishylla

- du blir seriemester i 2007

Og for de som er interessert - her er link til alle artiklene fra "Du veit du spiller for..."-serien.

5 kommentarer:

??? sa...

Men jeg får jo ikke se Stabæk sin..

Anonym sa...

Det er fordi ingen bryr seg om Stabæk det Gjermund.

Guro Grimstad sa...

Jeg tror svaret er ganske enkelt Gjermund, det er vel ingen som egentlig veit hvorfor i all verden de begikk den tragiske beslutningen å spille for Stabæk? =P

??? sa...

Men Mina da, "å så sur, så sur ja, suraaaa.."

Og Guro, Vpn har jo giddet å skrive om Odd, da burde også Stabæk være med.

Anonym sa...

Gjermund:
Du har fortsatt ikke lov til å henvende deg til meg. Men det er sant at ingen bryr seg om Stabæk.