21. november 2006

semesteroppgaveskriblerier


Jeg sitter og skriver semesteroppgave. Edit: jeg sitter og later som om jeg skriver semesteroppgave, mens jeg i virkeligheten hører på Tre Små Kinesere, lengter hjem til Trondheim, og er utrolig lei av å skrive noe som helst. Okei, det er kanskje ikke helt sant, siden jeg faktisk oppdaterer bloggen min nå, men jeg er lei av å skrive semesteroppgave.

Gah! Noen ganger kan det å kun ha internettilgang på selve skolen før til sterke ønsker om å eliminere enkeltpersoner. Denne gangen med god grunn. Lyn-fans som plager livet av deg, mens du faktisk gjør alt du kan for å overse dem, har ikke livets rett når man er über-stresset og trenger fred og ro. Skulle ønske jeg var som Lizzie McGuire, og hadde en tegneseriefigur av meg selv som kunne spise opp folk.

Var forresten innom en kul side i sted, skal bruke den litt oftere - spesielt når jeg blir plaget av mennesker som tror det er ok å heie på Lyn.

....

Middag, jippi - enda en god grunn til ikke å skrive på oppgaven min. (Hva er forresten greia med middag klokken 14.30?)

Ingen kommentarer: