24. april 2008

Livet i en veske

Jeg vasket rommet mitt i dag (!) og gikk like gjerne gjennom innholdet i vesken min også. Som andre har gjort før meg tenkte jeg å liste opp innholdet i vesken min:


  • SUs prinsipprogram vedtatt 2004

  • Prinsipprogramkomiteens forslag til revidert prinsipprogram

  • Hordaland og Rogalands forslag til nytt prinsipprogram

  • En syvende sans

  • Nøkkelknippe

  • Pilotbriller

  • Grønne solbriller

  • Sofies Verden (boka)

  • The Hidden Assassins (boka)

  • Kortholder fra UiB

  • Kortholder fra russ.no

  • Lommebok

  • Mobiltelefon

  • Kondomer

  • Tamponger

  • (er hvertfall på den sikre siden:P)


  • Lippgloss fra h&m

  • Lebestift fra The Body Shop

  • Hårbøyle

  • Vannflaske

  • Notatblokk fra studentkonferansen til NTL

  • iPod

  • Paracet

  • 5 penner

  • TI kalkulator

  • 2 regelbøker i matematikk

  • Tape

  • Kortstokk

  • Ørepropper fra NSB sitt nattog

  • En liten veske :P

  • 3 ølkorker

  • Sjokoladepapir

  • Tyggegummmi

  • Regninger

  • Megafon (gatebladet i Bergen)

  • Pondus

  • Gammel utgave av Arbeideravisa

  • Paraply

  • Penger fra Marokko

  • Rød mappe til Macen min

  • Mobillader

  • Klanens samlede salmer 1

  • Klanens samlede salmer 2

  • Klansropet nr. 77

  • 2 stk Lypsyl

  • Hengelås med nøkkel

  • Vervebokk fra SU

  • Anti-Lenin-button

  • Pins fra Norsk Folkehjelp

  • Pins fra Fredskorpset

  • Feminist-pins

  • 3 sorte strikk fra h&m

  • Kvittering fra cc på Lillehammer for grillmat til 702 kroner

  • Gul markeringspenn fra NTL

  • Tom DOC-pose

  • Halvtom Fisherman's Friend-pose

  • Deo

  • og sist men ikke minst...


  • SUs vedekter



Tralala, jeg skal begynne å vaske rommet mitt oftere!

1 kommentar:

Eirik Sakariassen sa...

Det første som slår meg er: hvor stor er denne vesken?