25. januar 2007

revolusjon anngående bloggen min

Siden guro.urbanturban.no streiket og jeg ble nødt til å lage meg en bloglines-blogg har jeg skrevet mindre politisk, mindre interessant, språket er blitt dårligere, jeg bruker mindre tid på min egen blogg, jeg leser færre blogger, blogg-livet er rett og slett blitt passe kjedelig.

Derfor har jeg etterforsket den gamle bloggen min litt, og funnet to arkiver som i hvertfall har alle tekstene jeg har skrevet, dog de er uten noen form for css-koding, og er egentlig mer i et ren tekst-format, hvilket gjør dem relativt umulig å lese. Men de gir meg hvertfall et håp om at en dag vil jeg kunne begynne å skrive i wordpress igjen.

Her er forresten sidene, den hos google må åpnes i hurtigbuffer: http://web.archive.org/web/20060525101723/guro.urbanturban.no/ og http://www.google.no/search?hl=no&client=firefox...

Jeg har derfor bestemt meg for at inntil den gamle bloggen er på plass, eller jeg fullstendig kaster håndkle inn og blir en bloglines-blogger for all fremtid, blir det null blogging på meg. Med unntak av ekstreme situasjoner selvsagt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sjiping!
Hva legger du i ekstreme situajoner?