11. oktober 2006

Makan til frekkhet

Vet ikke om det er mange som husker min gamle blogg? Jeg gjør i hvertfall det. Desverre skjedde det ett eller annet forunderlig med den rundt bursdagen min - typisk altså - og siden den gang har jeg iherdig prøvd å finne ut what to do. Jeg har fått beskjed om at det kan være at hele siden er slettet, men at dette ikke skal være noe problem for bloggen min, det betyr bare at alle bildene mine f.eks. er borte...

Det som nå er enda merkeligere enn at bloggen ble borte, er at den når har kommet til rette igjen. Det er bare ikke jeg som har ordnet den. Og jeg har heller ikke tilgang til den. Jeg har dog tilgang til ftp-serveren min, men ikke til siden, så jeg kan ikke redigere noe på den... Ikke spør hvorfor, for dette går langt over min fatteevne, det eneste jeg vet er at jeg begynner å bli temmelig irritert på de gjøkene som har lagd alt dette oppstyret, og ønsker egentlig kun å gå tilbake til den tiden da jeg hadde min egen urbanturban/wordpress-blogg og alt var fryd og gammen.

Makan til frekkhet altså, kommer her å fjerne hele hjemmesiden min, for så å opprette sin egen blogg på min side over 5 uker senere. Dustemikkler!

Ingen kommentarer: